LiMA| Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos?

LiMA| Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos?

Šio praktinio seminaro metu kalbėsime:
- Kaip veikia emocijos rinkodaroje?
- Kas iššaukia vartotojui teigiamas emocijas, kas neigiamas?
- Kaip galima iššaukti emocijas el. parduotuvėje ir kaip tai vyksta tradicinėje?
Seminarą ves ir savo patirtimi dalinsis rinkodaros, komunikacijos, elgsenos ir kainodaros temų
lektorė Indrė Radavičienė.

  • Kovo 22 d.  nuo 17:00
2019-03-22 17:00 2019-03-22 17:00 Europe/Vilnius LiMA| Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos? Šio praktinio seminaro metu kalbėsime: - Kaip veikia emocijos rinkodaroje? - Kas iššaukia vartotojui teigiamas emocijas, kas neigiamas? - Kaip galima iššaukti emocijas el. parduotuvėje ir kaip tai vyksta tradicinėje? Seminarą ves ir savo patirtimi dalinsis rinkodaros, komunikacijos, elgsenos ir... --- //www.klaipedainfo.lt/renginys/lima-vartotojo-elgsena-kokia-reiksme-rinkodaroje-turi-emocijos/date-20190322/ KF Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda, Klaipėdoje
  • Kaina: 19.00
  • Daugiau