Biblioteka lounge

Nuvylė labai
2018-02-22 Praktiskai niekada neišsakome viešai savo nuomonės, bet šį kartà tikrai nesusilaikėme! Visù pirma norėtume Jūsù “restoranui” padėkoti už sugadintà puikià mūsú 20 žmoniu kompanijos nuotaikà! Užsisakėme staliukà prieš kelias dienas, o atėjus kà užsisakome is meniu (is gerimu) praktiskai nieko neturi, toliau pralaukus pusantros valandos ateina padaveja ir sako uzsisaket sio patiekalo 4 porcijas, bet deje turime tik dvi! Pabreziu po pusantros valandos laukimo! Ir taip seka begalę klaidù, atnesa visiems skirtingai, uzkandziu uzsakytu visiskai neatnešė, patiekalu garnyrai neatitiko kas buvo užsakyta! Žodžiu viskas buvo klaiku! Ir dar... visi žinokit, kad į šį “ restorana” su vaikais esate nepageidaujami!!! Mums taip pareiškė padavėja. Nors atvykome tinkamu laiku, 17val. Be to, išeinant iš ten, prie kas antro staliuko buvo šeimos su vaikais! Reiškia visi buvome ten nepageidaujami
klaikus aptarnavimas
2018-02-22 Iš klientų aptarnavimo kompanijų dažnai girdime, jog puikus klientų aptarnavimas jiems yra labai svarbus. Tačiau ne visuomet žodžiai atspindi veiksmus. Gal restoranų-kavinių vadovai pamiršta, jog svarbiausi yra klientus aptarnaujantys darbuotojai, kurie ir yra organizacijos veidas. Mes, klientai, norime būti pastebėti, svarbūs, išklausyti bei puikiai aptarnauti. Šiai vietai tikrai toli gražu iki restorano pavadinimo, moteris, kuri prekiauja vaisiais gatvėje , žiemą sušalusi, aptarnauja daug maloniau, negu jūsų padavėjos (,,ale Restorane“). Kaip ten bebūtų sėkmės jūsų verslui ir atsiminkite, kad jeigu gaminsite skaniai ir aptarnausite maloniai žmonės grįš ir grįš dar ne kartą. Apie aptarnavimą jau tikriausiai supratote, bet pasikartosiu, kad profesionalumo aptarnavusiai moteriai tikrai trūksta, o gal čia ir paties restorano kaltė – darbuotojus reikia motyvuoti!!! Nežinau, kaip yra iš tikrųjų, bet daugiau apie šią vietą galvoti nebenoriu ir niekam NEREKOMENDUOJU, jeigu nenorite sugadinti sau malonaus vakaro.
Piktas klientas dėdė.....
2018-02-21 Praktiskai niekada neišsakome viešai savo nuomonės, bet šį kartà tikrai nesusilaikėme! Visù pirma norėtume Jūsù “restoranui” padėkoti už sugadintà puikià mūsú 20 žmoniu kompanijos nuotaikà! Užsisakėme staliukà prieš kelias dienas, o atėjus kà užsisakome is meniu (is gerimu) praktiskai nieko neturi, toliau pralaukus pusantros valandos ateina padaveja ir sako uzsisaket sio patiekalo 4 porcijas, bet deje turime tik dvi! Pabreziu po pusantros valandos laukimo! Ir taip seka begalę klaidù, atnesa visiems skirtingai, uzkandziu uzsakytu visiskai neatnešė, patiekalu garnyrai neatitiko kas buvo užsakyta! Žodžiu viskas buvo klaiku! Dar kartà ačiū!
Reastoranas žemiausio lygio
2018-02-21 Šiai vietai tikrai toli gražu iki restorano pavadinimo, jei net neatsimena kokius gėrimus turi kokių ne, turi persikreipus žiūrėti kas už baro. Užsakyma priiminėjo ramstydamasi į kėdes kur sedėjom. Jum galiu pasakyti kad tik tobulėti ir tobulėti, paprastose kavinėse geresnis aptarnavimas, Ateini 17 val. pralauki pusantros val maisto, negauni tai ko norėjai, visi pavalgo skirtingu laiku o ne bendrai ir dar galiausiai sugeba pasakyti, neturiu už ką jūsų atsiprašinėti ir restoranose su vaikais nesilankoma. Žodžiu GĖDA
Dar niekada neteko patirti tokio baisaus aptarnavimo
2018-02-21 Pritarsiu prieš tai išsakytai nuomonei! Net dabar prisiminus darosi nemalonu, kad dar šiais laikais taip vyksta, jeigu man kasnors papasakotų tokią istoriją, turbūt nepatikėčiau :) Kaip galima restorane ateiti po pusantros valandos ir pasakyti, deje Jūsų užsakyto maisto negalėsime pagaminti, nes pasirodo nebeturime produktų, kaip taip imanoma neatsakingai dirbti?? Galbūt nebūtų įsižiebęs toks konfliktas, jeigu aptarnaujantis personalas maloniai būtų atsiprašęs ir pasiūlęs kažkokią išeitį, o dabar atėjo ir sako : nepadarysim, rinkitės kitką... Žodžio, kaip atsiprašome, matyt jų žodyne nėra! Labai linkėčiau, kad jis atsirastų! Toliau, kam meniu sudarytas toks, kad garnyrą galima rinktis, nors toli gražu taip nėra, renkiesi pasta, gauni bulves ir pan. Visiems patarsime atižiai tikrinti sąskaitas, nes jie turi dar įžulumo įtraukti ir tas porcijas, kurių net negalėjo pagaminti. Tikrai iki restorano vardo labai labai toli, kad ir labai graži ir jauki aplinka, bet aptarnavimas ir virtuvės darbas yra pats svarbiausias!
Restoranas žemo lygio!!!!!
2018-02-18 Praktiskai niekada neišsakome viešai savo nuomonės, bet šį kartà tikrai nesusilaikėme! Visù pirma norėtume Jūsù “restoranui” padėkoti už sugadintà puikià mūsú 20 žmoniu kompanijos nuotaikà! Užsisakėme staliukà prieš kelias dienas, o atėjus kà užsisakome is meniu (is gerimu) praktiskai nieko neturi, toliau pralaukus pusantros valandos ateina padaveja ir sako uzsisaket sio patiekalo 4 porcijas, bet deje turime tik dvi! Pabreziu po pusantros valandos laukimo! Ir taip seka begalę klaidù, atnesa visiems skirtingai, uzkandziu uzsakytu visiskai neatnešė, patiekalu garnyrai neatitiko kas buvo užsakyta! Žodžiu viskas buvo klaiku! Dar kartà ačiū!