Gegužės
26 d.

„Wayne‘s World Media Group“: „Padėsime amerikiečiams atrasti Lietuvą“


Kompleksines Lietuvos turizmo rinkodaros priemones JAV teiks kompanija „Wayne‘s World Media Group“. Šią savaitę oficialiai pasirašyta Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos ir rinkodaros bei integruotos komunikacijos kompanijos sutartis 30 mėnesių laikotarpiui (iki 2020 m.).

“Tarp pagrindinių rinkodaros kompanijai keliamų tikslų – didinti JAV Lietuvos kaip patrauklios ir saugios turizmo šalies žinomumą ir gerinti jos įvaizdį. Taip pat vienas iš veiklos prioritetų – ieškoti patogesnio susisiekimo galimybių. Tikslinė auditorija, su kuria bus daugiausia dirbama, yra ne tik amerikiečiai, bet ir lietuviai išeiviai bei litvakai”, - atkreipia dėmesį Turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr.specialistė Indrė Šlyžiūtė, koordinuojanti Lietuvos turizmo rinkodarą JAV rinkoje.
“Wayne’s World Media Group”, įsikūrusi Niujorke, veikia nuo 2010 m. Tarp jos klientų – Lenkijos avialinijos „LOT“, Europos Komisija, Europos Kelionių Komisija, Amerikos kelionių operatorių asociacija ASTA, Čekijos, Australijos, Filipinų, Vengrijos turizmo biurai, kt.
Kompanija didelį dėmesį skirs elektroninei rinkodarai, darbui su žiniasklaida. Turizmo specialistams organizuos mokymus, pažintinius turus. Kartu su konsulatais ir ambasadomis rengs Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginius, dalyvaus turizmo parodose.
Pasak pažintiniame ture, kurį visiems Lietuvos turizmo atstovams užsienyje organizavo Turizmo departamentas gegužės 19-22 d. po Lietuvą, dalyvavusio “Wayne’s World Media Group” atstovo Wayne W.Lee, amerikiečius Lietuvoje labiausiai gali sudominti šalies įvairovė: “Tokioje mažoje teritorijoje turite tiek visko daug – nuo aukštosios virtuvės iki etnografinės žemaitiškos degustacijos tikrame kaime, nuo kaimo sodybų iki 5 žvaigždučių viešbučių, nuo istorija alsuojančių miestų iki natūralios gamtos, pavyzdžiui, vieną dieną gali vaikščioti UNESCO gatvėmis Vilniuje, kita jau plaukti pro gulbių kolonijas Mažojoje Lietuvoje ar stebėti kormoranus nacionaliniame parke Nidoje”.
Pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką pernai Lietuvoje apsilankė 35,3 tūkst. turistų iš JAV, t.y. beveik 7 proc. daugiau nei 2015 m. Jų praleistų nakvynių skaičius mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose šoktelėjo net ketvirtadaliu – 25,4 proc., o vidutinė viešnagės trukmė padidėjo 17,3 proc. Pirmąjį šių metų ketvirtį JAV turistų, apsistojusių Lietuvos apgyvendinimo įstaigose, pagausėjo net 27 proc. 
Kompleksinės Lietuvos turizmo rinkodaros paslaugas profesionalios rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanijos teikia ir kitose prioritetinėse Lietuvos atvkstamojo turizmo rinkose: Jungtinėje Karalystėje, Italijoje, Švedijoje, Vokietijoje, Japonijoje, Prancūzijoje, Norvegijoje.